Известие

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на антифриз ... ?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
    Абе отвори си учебника по Физика. Човекът е гледал как фучи и излишното изтича през капачката. Ти ше му кажеш
    Ми там е проблема че физиката ми е любима наука ма явно не ми е ясна Тука има нова физика
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #47
      като ти е лубима ни обясни на "невежите" какво се получава при налягане в скачени съдове с излишната течност и тя къде отива и съответно ако е по- малко и започне да кипи-къде излиза парата
      а за какво е клапанчето в съдоразширителя
      при студен мотор колко трябва да показва нивото в разширителният съд
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #48
        Колега излишна течност ще имаш когато налееш над максимума.Оставащото празно пространство в разширителният съд е е за да обере температурното разширение на течноста.При изправна охладителна инсталация налягането не е голямо.Клапанчето е предимно предпазно средство според мен.Какво става ако по време на път започне да ти духа във водата и нямаш клапанче?На моята кола антифриза ми е винаги на максимум, нямам загуби дори лятото.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
          като ти е лубима ни обясни на "невежите" какво се получава при налягане в скачени съдове с излишната течност и тя къде отива и съответно ако е по- малко и започне да кипи-къде излиза парата
          а за какво е клапанчето в съдоразширителя
          при студен мотор колко трябва да показва нивото в разширителният съд
          Добре де, нали затова сипваме антифриз (и по други причини де), защото не кипи при 100 градуса и освен това няма такива големи температурни разширения като водата.
          Lexus IS200

          Comment


          • #50
            само да добавя 4е има зна4ение какъв антифриз слагате на различните видове радиатори(алуминиеви,пластмасови и т.н).Затова и антифриза е разли4ен цвят-син,4ервен...И аз не го знаех това но в един магазин наскоро ми го обясниха.Н е е хубаво да смесват различните цветове!
            156 2,4jtd 99г

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
              Колега излишна течност ще имаш когато налееш над максимума.Оставащото празно пространство в разширителният съд е е за да обере температурното разширение на течноста.При изправна охладителна инсталация налягането не е голямо.Клапанчето е предимно предпазно средство според мен.Какво става ако по време на път започне да ти духа във водата и нямаш клапанче?На моята кола антифриза ми е винаги на максимум, нямам загуби дори лятото.
              ок при мех 8 месеца сипвах до макс и се изпарява(изчезва) до мин.
              от 4 месеца не и досипвам и си стои на мин. без да мърда
              когато е загрял мотора течноста ми е на макс.
              с нов термотат съм и нова течност
              п.п не е нужно да кипи течността за да се изпари
              Last edited by lubo_red; d.m.y г., 17:28.
              sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
              ALFA ROMEO 2.0JTS ex
              ALFA ROMEO Crosswagon Q4
              Продавам Алфи на части!

              Comment


              • #52
                Само да ви кажа,че това дето тече съвсем ама съвсем не е антифриз ами живо масло ... и от ден на ден тече все повече и повече ...
                Утре ще свалим маркуча между кулера и турбината и ще го почистим ... ако той е наред и не е пукнат значи си отива бавно , но славно моята турбина ...
                Тъй че чакайте включване и голям рев
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                140 HP + Chip Tuning -> ex
                Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                Born to make me happy

                Comment


                • #53
                  Тъкмо сгоден случай да минеш на бензинче.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    Нивгаш ... ама виж ако е непоправимо може и да иде на пазара моята хубавица ... макар да бих предпочела да си я ремонтирам и да си я карам ... мъката ми е огромна ...
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                    140 HP + Chip Tuning -> ex
                    Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                    Born to make me happy

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                      Нивгаш ... ама виж ако е непоправимо може и да иде на пазара моята хубавица...

                      И който я земе и ша почне да плюе,д**ба и счупените алфи.Май ша му направиш лека
                      Last edited by nikotm; d.m.y г., 22:22.
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • #56
                        Колеги,да се похваля ...
                        днес колата беше на ремонт в гр.Ямбол при Христо (Хит-ко) и познайте какво ...
                        Няма никакъв проблем с турбината ми!!!

                        Сменихме термостат!
                        Сменихме свещите които отдавна бяха за смяна и бях закупила,но все не оставаше време (нито една от 5-те ми свещи НЕ работеше) !
                        Причината за теча и мазалото под колата бе спукано цилиндърче на съединителя ... течността е била спирачна,а не масло или антифриз ... !
                        Сега ще наблюдавам колата и ако продължи да капе ще се търси друга причина,но турбината си РАБОТИ отлично!!!

                        Не че правя реклама,но момчетата от сервиза и Христо ми отделиха около 5 часа време и огледаха колата подробно ... вниманието и търпението им бяха пословични ( който ме познава знае защо ) ... и всичко това или т.е. спасението на моята мечта ми костваше 230 лева!!!

                        Мисля,че е време да направим раздел от кой сервиз сме доволни и от кой не сме!
                        Аз давам огромна точка за сервиза в Ямбол и завиждам на колегите от там за специалистите които имат!
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                        140 HP + Chip Tuning -> ex
                        Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                        Born to make me happy

                        Comment


                        • #57
                          Мда, там чуват петела.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #58
                            е браво че е станала работата
                            само да попитам,ти отначало как разбра че имаш висок разход на антифриз,пък сега се оказа масло
                            т.е. доливаш ли антифриз често или просто си гледала петната които оставя под колата
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                              познайте какво ...
                              ... течността е била спирачна,а не масло или антифриз ... !
                              Е, не успяхме да познаем
                              Браво, муцка! След четири изписани страници, а и сигурно ще има още с всякакви честито, евала и бла-бла, историята много ни напомни за вица, в който изнасяме компютри за Япония,
                              ама не били компютри, а компоти, ама не били 1000, а били 100000 и не сме ги изнесли, а ни ги били върнали, щото им е изтекъл срока на годност

                              Иначе, радваме се, че си стегнала колата и милион безаварийни километри ти желаем
                              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                е браво че е станала работата
                                само да попитам,ти отначало как разбра че имаш висок разход на антифриз,пък сега се оказа масло
                                т.е. доливаш ли антифриз често или просто си гледала петната които оставя под колата
                                След 7 дни нон стоп каране и навъртяни повече от 6000 км антифриза беше почти изчезнал и за това първоначално реших,че е антифриз ... познавачи пък казаха,че е масло ... а накрая се оказа спирачна течност ... както и да е,за мен е важно че проблема се реши с минимални вложения.
                                Все пак ще наблюдавам колата и ако отново видя теч ще тичкам пак в Ямбол.
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                                140 HP + Chip Tuning -> ex
                                Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                                Born to make me happy

                                Comment

                                Working...
                                X