If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
като ти е лубима ни обясни на "невежите" какво се получава при налягане в скачени съдове с излишната течност и тя къде отива и съответно ако е по- малко и започне да кипи-къде излиза парата
а за какво е клапанчето в съдоразширителя
при студен мотор колко трябва да показва нивото в разширителният съд
sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Колега излишна течност ще имаш когато налееш над максимума.Оставащото празно пространство в разширителният съд е е за да обере температурното разширение на течноста.При изправна охладителна инсталация налягането не е голямо.Клапанчето е предимно предпазно средство според мен.Какво става ако по време на път започне да ти духа във водата и нямаш клапанче?На моята кола антифриза ми е винаги на максимум, нямам загуби дори лятото.
като ти е лубима ни обясни на "невежите" какво се получава при налягане в скачени съдове с излишната течност и тя къде отива и съответно ако е по- малко и започне да кипи-къде излиза парата
а за какво е клапанчето в съдоразширителя
при студен мотор колко трябва да показва нивото в разширителният съд
Добре де, нали затова сипваме антифриз (и по други причини де), защото не кипи при 100 градуса и освен това няма такива големи температурни разширения като водата.
само да добавя 4е има зна4ение какъв антифриз слагате на различните видове радиатори(алуминиеви,пластмасови и т.н).Затова и антифриза е разли4ен цвят-син,4ервен...И аз не го знаех това но в един магазин наскоро ми го обясниха.Н е е хубаво да смесват различните цветове!
Колега излишна течност ще имаш когато налееш над максимума.Оставащото празно пространство в разширителният съд е е за да обере температурното разширение на течноста.При изправна охладителна инсталация налягането не е голямо.Клапанчето е предимно предпазно средство според мен.Какво става ако по време на път започне да ти духа във водата и нямаш клапанче?На моята кола антифриза ми е винаги на максимум, нямам загуби дори лятото.
ок при мех 8 месеца сипвах до макс и се изпарява(изчезва) до мин.
от 4 месеца не и досипвам и си стои на мин. без да мърда
когато е загрял мотора течноста ми е на макс.
с нов термотат съм и нова течност
п.п не е нужно да кипи течността за да се изпари
Само да ви кажа,че това дето тече съвсем ама съвсем не е антифриз ами живо масло ... и от ден на ден тече все повече и повече ...
Утре ще свалим маркуча между кулера и турбината и ще го почистим ... ако той е наред и не е пукнат значи си отива бавно , но славно моята турбина ...
Тъй че чакайте включване и голям рев
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Нивгаш ... ама виж ако е непоправимо може и да иде на пазара моята хубавица ... макар да бих предпочела да си я ремонтирам и да си я карам ... мъката ми е огромна ...
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Колеги,да се похваля ...
днес колата беше на ремонт в гр.Ямбол при Христо (Хит-ко) и познайте какво ...
Няма никакъв проблем с турбината ми!!!
Сменихме термостат!
Сменихме свещите които отдавна бяха за смяна и бях закупила,но все не оставаше време (нито една от 5-те ми свещи НЕ работеше) !
Причината за теча и мазалото под колата бе спукано цилиндърче на съединителя ... течността е била спирачна,а не масло или антифриз ... !
Сега ще наблюдавам колата и ако продължи да капе ще се търси друга причина,но турбината си РАБОТИ отлично!!!
Не че правя реклама,но момчетата от сервиза и Христо ми отделиха около 5 часа време и огледаха колата подробно ... вниманието и търпението им бяха пословични ( който ме познава знае защо ) ... и всичко това или т.е. спасението на моята мечта ми костваше 230 лева!!!
Мисля,че е време да направим раздел от кой сервиз сме доволни и от кой не сме!
Аз давам огромна точка за сервиза в Ямбол и завиждам на колегите от там за специалистите които имат!
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
е браво че е станала работата
само да попитам,ти отначало как разбра че имаш висок разход на антифриз,пък сега се оказа масло
т.е. доливаш ли антифриз често или просто си гледала петната които оставя под колата
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
познайте какво ...
... течността е била спирачна,а не масло или антифриз ... !
Е, не успяхме да познаем
Браво, муцка! След четири изписани страници, а и сигурно ще има още с всякакви честито, евала и бла-бла, историята много ни напомни за вица, в който изнасяме компютри за Япония,
ама не били компютри, а компоти, ама не били 1000, а били 100000 и не сме ги изнесли, а ни ги били върнали, щото им е изтекъл срока на годност
Иначе, радваме се, че си стегнала колата и милион безаварийни километри ти желаем
е браво че е станала работата
само да попитам,ти отначало как разбра че имаш висок разход на антифриз,пък сега се оказа масло
т.е. доливаш ли антифриз често или просто си гледала петната които оставя под колата
След 7 дни нон стоп каране и навъртяни повече от 6000 км антифриза беше почти изчезнал и за това първоначално реших,че е антифриз ... познавачи пък казаха,че е масло ... а накрая се оказа спирачна течност ... както и да е,за мен е важно че проблема се реши с минимални вложения.
Все пак ще наблюдавам колата и ако отново видя теч ще тичкам пак в Ямбол.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Comment